Regulamin Forum
I. Zasady ogólne:
Rejestracja na forum jest równoznaczna z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników.
Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Posiadanie tzw. "Multikonta" będzie karane banem permanentnym.
Zabronione jest korzystanie z tymczasowych/jednorazowych adresów e-mail, jako adresu przypisanego do konta użytkownika na Forum.
Na forum zwracamy się po imieniu lub po nicku. Nigdy samym nazwiskiem.
Na forum nie istnieje podział na równych i równiejszych, każdy ma równe prawo do wyrażania własnego zdania.
Na forum obowiązuje kategoryczny zakaz wyzywania, obrażania innych użytkowników.
Na forum, obowiązuje kategoryczny zakaz reklamowania innych for lub stron o podobnej lub takiej samej tematyce. (Wyjatkiem jest przeznaczony do tego odpowiedni dział)
Obowiązuje zakaz kopiowania, plagiatowania, udostępniania wszelkich postanowień, grafik, treści umieszczonych na stronie bez zgody Administracji.
II. Zakładanie tematów, pisanie postów
Na forum należy przestrzegać zasad interpunkcji i ortografii.
Zabronione jest umieszczanie na forum treści nie zgodnych z polskim prawem, treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe oraz naruszające zasady etykiety i dobrego wychowania.
Zakaz rozpowszechniania pirackiego oprogramowania, umieszczania/rozpowszechnia treści o tematyce pornograficznej bądź rasistowskiej.
Zakaz umieszczenia w profilu linków do stron www, banerów reklamowych.
Administrator ma prawo usuwać/edytować posty i tematy bez podania uzasadnienia.
Nie nadużywamy emotikon, wykrzykników, pytajników. Unikamy używania wyłącznie wielkich liter.
Zakaz nabijania postów bezsensownymi tematami/odpowiedziami.
Kolor czerwony przeznaczony jest tylko i wyłącznie dla Administratora
Unikamy pisania dwóch postów pod rząd. Jeśli po wysłaniu wiadomości chcesz coś jeszcze dodać - użyj opcji "Edytuj".
Nie piszemy w sposób utrudniający innym odczytanie naszego postu.
Pamiętaj aby treści wypowiedzi były czytelne i zrozumiałe dla innych forumowiczów.
Osoba zakładająca temat ma obowiązek nadać tematowi nazwę zgodną z jego treścią.
Użytkownicy mają obowiązek zakładać tematy w odpowiednich działach.
Na forum obowiązuje kategoryczny zakaz pisania agresywnych w przekazie prowokacyjnych postów prowadzących do kłótni i sporów.
Prywatne rozmowy, kłótnie, konflikty należy załatwiać na PW/GG.
Na forum nie ma zakazu przeklinania, aczkolwiek nie zapominajcie o tym ze są pewne granice. Notoryczne, bezmyślne używanie wulgaryzmów może skutkowac warnem.
III Ostrzeżenia
Za złamanie regulaminu użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem o różnej wartości punktowej.
Ostrzeżeniem ukarany może zostać każdy użytkownik, włącznie z administracją.
Za 4 ostrzeżenia zostaje odebrana możliwość pisania na forum, za 6 – całkowita blokada konta.
Istnieje możliwość odpracowania ostrzeżenia.
IV Pozostałe
Każdy użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil, które narusza przepisy forum.
Zabronione jest spamowanie, nabijanie punktów reputacji (lajków) w bezsensownych, bezwartościowych postach
Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia/zbanowania osób działających na niekorzyść forum.
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w części lub całości nie podając przyczyny takiego zachowania. W razie jakichkolwiek problemów czy sugestii odnośnie treści niniejszego Regulaminu prosimy o kontakt z Administracją.
I. Zasady ogólne:
Rejestracja na forum jest równoznaczna z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników.
Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Posiadanie tzw. "Multikonta" będzie karane banem permanentnym.
Zabronione jest korzystanie z tymczasowych/jednorazowych adresów e-mail, jako adresu przypisanego do konta użytkownika na Forum.
Na forum zwracamy się po imieniu lub po nicku. Nigdy samym nazwiskiem.
Na forum nie istnieje podział na równych i równiejszych, każdy ma równe prawo do wyrażania własnego zdania.
Na forum obowiązuje kategoryczny zakaz wyzywania, obrażania innych użytkowników.
Na forum, obowiązuje kategoryczny zakaz reklamowania innych for lub stron o podobnej lub takiej samej tematyce. (Wyjatkiem jest przeznaczony do tego odpowiedni dział)
Obowiązuje zakaz kopiowania, plagiatowania, udostępniania wszelkich postanowień, grafik, treści umieszczonych na stronie bez zgody Administracji.
II. Zakładanie tematów, pisanie postów
Na forum należy przestrzegać zasad interpunkcji i ortografii.
Zabronione jest umieszczanie na forum treści nie zgodnych z polskim prawem, treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe oraz naruszające zasady etykiety i dobrego wychowania.
Zakaz rozpowszechniania pirackiego oprogramowania, umieszczania/rozpowszechnia treści o tematyce pornograficznej bądź rasistowskiej.
Zakaz umieszczenia w profilu linków do stron www, banerów reklamowych.
Administrator ma prawo usuwać/edytować posty i tematy bez podania uzasadnienia.
Nie nadużywamy emotikon, wykrzykników, pytajników. Unikamy używania wyłącznie wielkich liter.
Zakaz nabijania postów bezsensownymi tematami/odpowiedziami.
Kolor czerwony przeznaczony jest tylko i wyłącznie dla Administratora
Unikamy pisania dwóch postów pod rząd. Jeśli po wysłaniu wiadomości chcesz coś jeszcze dodać - użyj opcji "Edytuj".
Nie piszemy w sposób utrudniający innym odczytanie naszego postu.
Pamiętaj aby treści wypowiedzi były czytelne i zrozumiałe dla innych forumowiczów.
Osoba zakładająca temat ma obowiązek nadać tematowi nazwę zgodną z jego treścią.
Użytkownicy mają obowiązek zakładać tematy w odpowiednich działach.
Na forum obowiązuje kategoryczny zakaz pisania agresywnych w przekazie prowokacyjnych postów prowadzących do kłótni i sporów.
Prywatne rozmowy, kłótnie, konflikty należy załatwiać na PW/GG.
Na forum nie ma zakazu przeklinania, aczkolwiek nie zapominajcie o tym ze są pewne granice. Notoryczne, bezmyślne używanie wulgaryzmów może skutkowac warnem.
III Ostrzeżenia
Za złamanie regulaminu użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem o różnej wartości punktowej.
Ostrzeżeniem ukarany może zostać każdy użytkownik, włącznie z administracją.
Za 4 ostrzeżenia zostaje odebrana możliwość pisania na forum, za 6 – całkowita blokada konta.
Istnieje możliwość odpracowania ostrzeżenia.
IV Pozostałe
Każdy użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil, które narusza przepisy forum.
Zabronione jest spamowanie, nabijanie punktów reputacji (lajków) w bezsensownych, bezwartościowych postach
Administrator zastrzega sobie prawo do usunięcia/zbanowania osób działających na niekorzyść forum.
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w części lub całości nie podając przyczyny takiego zachowania. W razie jakichkolwiek problemów czy sugestii odnośnie treści niniejszego Regulaminu prosimy o kontakt z Administracją.